i can never keep a layout for more than a day.
oh well. get over it.

thats for you ash. poor george!

TEAM GEORGE!!!!!

yeah, i’m getting a new layout. its pretty sweet.
y’all are gonna LURVE it. ha.

hmmm. i’m bored. havent been doing much lately. going to the mall, being sick, hanging out with friends, just the usual(besides the sick part). well today i’m going to see either “Tristan and Isolde” or “Pink Panter” with Tawnya. I can’t wait. well here are some icons.

i have a lot more but thats all i have time for now. peacE

this weekend was FUN TO THE MAXXXx!

friday i went to the dance. it was fun cuz there were no guys there. well, danny and aaron and nick kern were there. riiiight.  anyhoo. so then i went home and watched a lot of movies. it was fun. it was like my own little movie night. {wallowing} would be the key word.  so saturday i woke up EXTREMELY early to go to my brothers basketball game out at cross keys middle school.  they won.  then i had a game but the other team DIDN’T show up! so we scrimmaged ourselves.  then we went home for like, 20 minutes and then we went out to my game again. oh lord. dont get me started. so then i went out to dinner with my family, the ridings and fiquettes.  Big Matt, Little Matt, Brad and Nick put tobasco (not tobacco) sauce in my dr.pepper and it was HOT. and there was this old lady in a wheel chair RIGHT behind nick and he was like, freaking out. i thought he was going to cry. anyways so then my mom took me to that italian restraunt next to best buy where i met chelsea, miranda, and sam.  there was this old guy named tony there and he was in love with miranda. it was hilarious. so then we went back to chelseas and played “truth or dare”.  “do you like the color of your walls?” “what color do you hate most?” “red” “you’re wearing red” “…did i say red? i meant green..or…DEAD!”  lmao you guys are too funny. i heart you.  so then we watched a few episodes of smallville then we all fell asleep.  so we woke up and my parents were going to pick me up at like, 810, but i didnt wake up, so then tiffany took me and sam home.  i got home at 9, fell asleep, and then woke up at like, 330. i was TIRED.  so then we had another basketball game. AGH! so anyways then me and my dad went to KFC (yes dana, KFC) and got chicken.  Mmmm. then i took a shower and what not and then i watched Grey’s Anatomy.  Next to CSI, thats my favorite show.  It was so good. anyways then monday rolls around and i dont feel  good at all. i have a headache and my throat hurts. but no worries. so i got home and then me and my mom went up to the JV game to watch sam and kayla. fun. so yeah this weekend was very eventful. 

tomorrow is valentine’s day.  i hate two holidays. Thanksgiving and Valentines Day.  partly because the only valentine i’ve ever had was in like, 4th grade, and i dont even remember who it was. oh well. valentines is a stupid holiday anyways.  so to everyone who has a valentine: NO ONE WANTS TO HEAR ABOUT WHAT YOUR STUPID VALENTINE GOT YOU, SO DONT SAY IT.

HI-YOOOOOO! today was fun fun fun. we went to the high school and i saw a bunch of people i knew up there. so anyways then i stayed at the high school with my mom cuz i had to go to the doctors. so i went to the doctors and got my physical and what not and i got my blood drawn. 2 tubes. it was pretty sweet. stuff like that doesnt gross me out. so yeah tonight i guess i am going to the dance {joy} and then i’m going out to eat with the ridings. fun fun! well i’m gonna go now. peacE ❤

emily__*

like my new layout? i hope you do cuz i made it. cuz i’m cool like that. yeah i drew those sexy little hearts down there. HOTTNESS TO THE MAXXXX! well i’m not doing anything tonight. and if i dont make plans i’m going to finish my science homework and finish the extra credit thing. i did most of it last night at my Gpas. he’s pretty cool. welp. i’m bored with you all. enjoy life without me : )

ok i stole this survey from meagan w. gracias meagan.

1.Grab the book nearest to you, turn to page 18, and find line 4. Write down what it says: off, to, upon
2. Stretch your left arm out as far as you can. What do you touch first? the air
3. What is the last thing you watched on TV? Web Junk 20 or w/e
4. Without looking, guess what time it is: 6:20
5. Now look at the clock. What is the actual time? 6:21
6. With the exception of the computer, what can you hear? the radio
7. When did you last step outside? walking to my house like, 15 miinutes ago
8. Before you [started this survey], what did you look at? um, someones xanga i think. oh!meagans.
9. What are you wearing? jeans and a t-shirt
10. Did you dream last night? yeah about earthquakes…
11. When did you last laugh? when i was with tawnya like, 10 minutes ago
12. What is on the walls of the room you are in? everything and nothing at the same time.
13. Seen anything weird lately? duct tape with an L lol
14. What do you think of this quiz? what am i supposed to think about it?
15. What is the last film you saw? Grizzly Man
16. If you became a multi-millionaire overnight, what would you buy first? sunglasses…chanel ones : )
17. Tell me something about you that I don’t know: my real hair color is brown.
18. If you could change one thing about the world, regardless of guilt or politics, what would you do? i would get rid of valentines day.
19. Do you like to dance? in my underwear, of course
20. George Bush: GET THAT MONKEY OUT OF THE WHITE HOUSE!!!
21. Imagine your first child is a girl, what do you call her? Audrey
22. Imagine your first child is a boy, what do you call him? Brendan
23. Would you ever consider living abroad? wtf…
24. What do you want God to say to you when you reach the pearly gates? i’m not dying. i’m immortal